Counterspell

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pravidlá
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 13.Aug 2017 21:14    Predmet: Counterspell Odpovedať s citátom

Ahojte. Chcem sa len opytat na counterspell. Cize hram s kamaratom a vycastim napr kreaturu Cloudthresher a oponent mi nan vykasti counterspell na tuto kreaturu a ja v tom momente vycastim blossoming defense co dava kreature hexprove do konca tahu.
Co sa stane? Kreatura ostane alebo je polozena do graveyardu?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
tekel04



Založený: 19.Júl 2008 18:05
Príspevky: 496
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 13.Aug 2017 21:25    Predmet: Re: Counterspell Odpovedať s citátom

Ked zahras kartu, tak nejde priamo na battlefield, ale najprv ide na stack. Counterspell cieli kartu na stacku a jeho efekt je, ze polozi tu kartu do hrobu. Cloudtresher nikdy neprisiel na battlefield, neda 2 zranenia, a ty ho nemozes zacielit s Blossoming Defense. Keby oponent zahral kartu s textom \"destroy target creature\", tak hexproof ti ju zachrani.
- kuzla s textom \"target creature spell\" cielia kartu na stacku a nie na battlefielde
- kuzla s textom \"target creature\" cielia kartu na battlefielde a nie na stacku.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (51 kariet)
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 14.Aug 2017 22:47    Predmet: Odpovedať s citátom

Aha takže to znamena že ak mam aj inu kreaturu, ktora keď opusti battlefield alebo zomrie tak vyhodi token kreaturu, nestane sa ani to?
2. A keby som mal kreaturu, Ktora je hexprove ako napr. Dungrove elder , moze mi nan dat counterspell?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
_www_



Založený: 08.Okt 2014 20:59
Príspevky: 9
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 15.Aug 2017 07:48    Predmet: Odpovedať s citátom

Token z creatury dostanes jedine ak vstupila na battlefield alebo nie je inak napisane na karte
Napr. Mogg War Marshal. \\\"When Mogg War Marshal enters the battlefield or dies, put a 1/1 red Goblin creature token onto the battlefield.\\\".
Ked je na stacku nie je este na battlefielde, takze ked ti na to hodi counter, karta ide do hrobu a tym to konci, nevstupil na battlefield a ani na nom nezomrel.

2. Pokial je creatura na stacku jej vlastnosti neplatia (pokial karta nevravi ine), nakolko je to stale len spell. Svoje vlastnosti ziska az ked vstupi na battlefield.
Takze kym je na stacku je mozne ju cielovat oponentom nejakym countrom. Ine to je ked uz je na battlefield. Vtedy uz funguje hexproof a cielovat ju nemozet.

Musis si uvedomit, ze countre rusia spelly alebo ability na stacku. Pokial je uz nejaka karta na battlefielde je counter karta zbytocna, nakolko tu kartu spatne nevies uz countrom zrusit, jedine nejaky zabijanim Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 15.Aug 2017 16:53    Predmet: Odpovedať s citátom

Aha 😂 diky. Tak ako mam kreaturu ochranit pred countrom? 😂
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
tekel04



Založený: 19.Júl 2008 18:05
Príspevky: 496
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 15.Aug 2017 17:05    Predmet: Odpovedať s citátom

Vacsina balikov to priamo nevie a je to skor otazka strategie ako konkretnych odpovedi.
Ked chces vediet ktore efekty/karty by vedeli prerazit counterspell priamo:
a) je tam napisane can't be countered
b) Counterspellni jeho counterspell
c) zahraj discard - bud ti counterspellne ten, alebo mu ty zahodis ten counterspell, a potom uz nebude mat na tu priseru
d) Efekt ktory hovori, ze nemoze v tvojom kole hrat oponent kuzla zablokuje aj zahranie counterspellu na tvoju priseru
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (51 kariet)
Marten



Založený: 15.Aug 2004 09:00
Príspevky: 1366

PríspevokZaslal: 16.Aug 2017 08:26    Predmet: Odpovedať s citátom

Samuel25 Napísal:
Aha 😂 diky. Tak ako mam kreaturu ochranit pred countrom? 😂

Dobrí hráči hrajú toho Cloudthreshera na konci súperovho kola, aby aj keď ho potom scountruje, tak nebude mať na ďalší counter v tvojom kole, kedy zahráš niečo poriadne. Wink
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (9 kariet)
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 22.Aug 2017 19:51    Predmet: Odpovedať s citátom

Dobry den znova 😂. Este by som sa chcel poradit. Ak super vyhodi kartu, že kazdy hrac obetuje kreaturu, moze sa to vztahovat aj na Moju kreaturu Ktora je hexproof?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
tekel04



Založený: 19.Júl 2008 18:05
Príspevky: 496
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 22.Aug 2017 20:27    Predmet: Odpovedať s citátom

Samuel25 Napísal:
Dobry den znova 😂. Este by som sa chcel poradit. Ak super vyhodi kartu, že kazdy hrac obetuje kreaturu, moze sa to vztahovat aj na Moju kreaturu Ktora je hexproof?

Ked mas ty obetovat priseru, tak ju nikto necieli. Hexproof ti ju neochrani.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (51 kariet)
Puroki



Založený: 12.Jan 2015 20:29
Príspevky: 53
Bydlisko: Makov

PríspevokZaslal: 22.Aug 2017 20:39    Predmet: Odpovedať s citátom

Pri hexproofe je klučové slovo \"target\", hexproo zabranuje targetovaniu. Karty ktoré majú napr. napísané \"destroy each\", \"choose any\", \"sacrifice a creature\" atď sa vyhýbajú slovíčku target a tým hexproof na nich nemá žiadny vliv
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (96 kariet)
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 31.Aug 2017 16:48    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahojte. Este by som si rad ujasnil par veci ak môžem Smile

1. Keď niekto hodi na Moju kreaturu destroy, rata sa to ako keby jej udelil taky dmg aky ma HP? Obycajne je mi to zbytocne vediet ale napr. taka karta ako hornet nest by sa pritom dala zuzitkovat.

2. Ak vycastim kreaturu ktora ma schopnost že keď ju tapnem tak mi prida manu alebo si potiahnem kartu.... môžem tuto schopnost pouzit hned ako pride na battlefield?

3. Keď mam priseru z dearhtouchom a pouzijem nan rabid bite, fling alebo ju necham bojovat s nou priserou.. Plati aj pri tomto dearhtouch?

Dakujem
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Shane
Master Wizard


Založený: 25.Feb 2005 18:53
Príspevky: 3272
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 31.Aug 2017 23:09    Predmet: Odpovedať s citátom

Samuel25 Napísal:
Ahojte. Este by som si rad ujasnil par veci ak môžem Smile

1. Keď niekto hodi na Moju kreaturu destroy, rata sa to ako keby jej udelil taky dmg aky ma HP? Obycajne je mi to zbytocne vediet ale napr. taka karta ako hornet nest by sa pritom dala zuzitkovat.

2. Ak vycastim kreaturu ktora ma schopnost že keď ju tapnem tak mi prida manu alebo si potiahnem kartu.... môžem tuto schopnost pouzit hned ako pride na battlefield?

3. Keď mam priseru z dearhtouchom a pouzijem nan rabid bite, fling alebo ju necham bojovat s nou priserou.. Plati aj pri tomto dearhtouch?

Dakujem


1. Karta s destroy efektom neudeluje ziaden damage. Len hovori, ze ten ciel zomrie. Hornet Nest zomrie a nespravi ziaden token.

2. Iba ak ma haste. Ak nema, tak nemozes. Mozes tak ucinit az svoje dalsie kolo.

3. Ano, prisera udeluje svoj damage na ktory sa vztahuje aj Deathtouch. Ten hovori o tom, ze zranenia, ktore udeluje tato prisera su smrtelne. Pri takychto kartach ako je Rabid Bite, Pit Fight atd. plati aj Lifelink, no napriklad taky First Strike nie.
Fling je zly priklad. Tam sa deathtouch nevztahuje, pretoze zranenia neudeluje ta prisera, ale Fling. Vzdy musis rozlisovat, kto zranenia udeluje. Pri Rabid Bite udeluje zranenia prisera, pri Flingu to robi prave ten spell - Fling.

V pohode, pytaj sa pokojne aj dalej Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (7 kariet)
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 04.Sep 2017 19:29    Predmet: Odpovedať s citátom

Ok ak este môžem Smile

1. Blokovanie viacerymi. Ako to prebieha? Ak napr. Utocim 6/6 wurmom a super sa to rozhodne blokovat napr. 1/5 krabom a za nim dvoma 3/3 priserami, môžem si vybrat kto z nich \"schyta\" dmg?

2. Indestructible. Som z toho trochu zmateny pretoze vsade to pisu trochu inak. Takže ten efekt znamena že nemoze byt zniceni iba dmg a destroyom? A keď normalne utoci a je bloknuty tak že ma zomriet, zomrie?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Shane
Master Wizard


Založený: 25.Feb 2005 18:53
Príspevky: 3272
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 04.Sep 2017 22:16    Predmet: Odpovedať s citátom

Samuel25 Napísal:
Ok ak este môžem Smile

1. Blokovanie viacerymi. Ako to prebieha? Ak napr. Utocim 6/6 wurmom a super sa to rozhodne blokovat napr. 1/5 krabom a za nim dvoma 3/3 priserami, môžem si vybrat kto z nich \"schyta\" dmg?

2. Indestructible. Som z toho trochu zmateny pretoze vsade to pisu trochu inak. Takže ten efekt znamena že nemoze byt zniceni iba dmg a destroyom? A keď normalne utoci a je bloknuty tak že ma zomriet, zomrie?


1. Ty utocis, on si vybera s cim blokne. Ked si vyberie, v tomto pripade 3 priserami, ty si vyberies v akom poradi bude tvoja bytost udelovat zranenia priseram. Ak v tomto pripade zoradis jeho blokujuce prisery v poradi 3/3, 3/3 1/5, tak tvoja 6/6 udeli 3 zranenia prvej prisere, 3 zranenia druhej a 0 zraneni tretej.
Ak by si ich zoradil v poradi 1/5, 3/3, 3/3, tak tvoja 6/6 udeli 5 zraneni prvej, 1 zranenie druhej a 0 zraneni tretej.
V principe to funguje tak, ze tvoja prisera bude vzdy udelovat tolko zraneni prisere, aby zomrela a az potom bude udelovat dalsie zranenia dalsej v poradi. Ak by tvoja 6/6 mala deathtouch, tak zabije vsetky 3 prisery, lebo jej postacuje udelit jeden damage kazdej na to, aby zomrela, resp. prvej 1 dmg, druhej 1 dmg a tretej zostatok.

2. Damage jej vzdy udelis, ta prisera damage normalne prijima, ale nezomrie v dosledku neho. Priklad: Strelim do Darksteel Sentinela Lightning Bolt. Darksteel Sentinel nesie v sebe v toto kolo 3 zranenia, ale stale zije, pretoze je Indestructible.
Destroy efekty ju mozu cielit, ale v dosledku nich nezomrie. Priklad: Tvoj super moze zahrat Disenchant na tvojho Darksteel Sentinela, ale kedze ma indestructible, tak nezomrie.
Protiotazka: Myslis, ze ked prisery udeluju combat DAMAGE tak udeluju nejaky specialny super druh zranenia? Samozrejme, ze aj combat damage na priseru s indestructible vplyva, len v dosledku neho nezomrie.
HINT: Grasp of Darkness zabije Darksteel Sentinela, kedze Grasp nerobi damage, ani to nie je destroy efekt. Ak takymto sposobom znizis jeho Toughness na 0 a menej, zomrie.
HINT: Path to Exile odstrani z hry Darksteel Sentinela
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (7 kariet)
Samuel25



Založený: 13.Aug 2017 21:06
Príspevky: 7
Bydlisko: Liptovsky Hrádok

PríspevokZaslal: 14.Sep 2017 20:29    Predmet: Odpovedať s citátom

Este ak by som mohol ohladom toho indestructible aby sme sa s kamaratmi nehadali....

Napr. Karta withstand dead, Ktora da indestructible ale je tam definicia, že ked toughtness kreatury klesne na 0 je polozena do graveyardu, ale vyssie ste mi napisali, že kvoli combat dmgu nemoze zomriet, takže keď s kreaturou zautocim a dam nan indestructible znamena to že jej Teoreticky nie je udelene ziadne zranenie?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Shane
Master Wizard


Založený: 25.Feb 2005 18:53
Príspevky: 3272
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 15.Sep 2017 08:05    Predmet: Odpovedať s citátom

Su jej udelovane zranenia, ale zranenia neznizuju Toughness prisery.

Do Obstinate Balotha zahram Lightning Strike.
Obstinate Baloth je stale 4/4 bytost, no ma v sebe 3 zranenia. Ak dostane toto kolo este jedno zranenie, zomrie.
To, ze dostal 3 zranenia z neho nerobi 4/1 priseru.

Ked na Obstinate Balotha zahram Grasp of Darkness, tak zomrie, pretoze mu Grasp of Darkness svojim minusovym efektom znizi (prepise) Power aj Toughness v tomto pripade na 0 a Baloth zomrie.

Obidve scenaria platia, ak keby mal Obstinate Baloth indestructible len s tym rozdielom, ze v prvom scenariu by v dosledku lubovolneho poctu zraneni nezomrel.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (7 kariet)
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pravidlá Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre


Powered by phpBB © 2014 phpBB Group