Mizzix's Mastery

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pravidlá
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Ogre5241



Založený: 17.Jún 2007 12:18
Príspevky: 14
Bydlisko: Klimkovičova 15, Košice

PríspevokZaslal: 01.Máj 2017 09:25    Predmet: Mizzix's Mastery Odpovedať s citátom

Kedze kartu som nenasiel v zozname, davam to tu.
Rules Text
Exile target card that's an instant or sorcery from your graveyard. For each card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost. Exile Mizzix's Mastery.Overload [5][R][R][R] (You may cast this spell for its overload cost. If you do, change its text by replacing all instances of \"target\" with \"each.\")

Berie sa to tak, ze vybrana instant alebo sorcery karta (pripadne viac) musia byt rovnake ? Ci si mozem z hrobu vytiahnut napr. 3x Lightning bolt, 4x Stoke the Flames a bude to fungovat ?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (0 kariet)
tekel04



Založený: 19.Júl 2008 18:05
Príspevky: 496
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 01.Máj 2017 20:42    Predmet: Odpovedať s citátom

Posledna veta textu hovori, ze ak zaplatis 5RRR, tak mas nahradit vsetky slova 'target' za slovo 'each'. Ak to spravis, dostanes tento text:

Exile each card that's an instant or sorcery from your graveyard. For each card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost. Exile Mizzix's Mastery.

Takze exilnes vsetky instanty a sorcery zo svojho hrobu, ku kazdej z tych exilnutych kariet dostanes kopiu a mozes ju zahrat zadarmo. Nemusia byt rovnake.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (51 kariet)
Ogre5241



Založený: 17.Jún 2007 12:18
Príspevky: 14
Bydlisko: Klimkovičova 15, Košice

PríspevokZaslal: 01.Máj 2017 23:48    Predmet: Odpovedať s citátom

tekel04 Napísal:
Posledna veta textu hovori, ze ak zaplatis 5RRR, tak mas nahradit vsetky slova 'target' za slovo 'each'. Ak to spravis, dostanes tento text:

Exile each card that's an instant or sorcery from your graveyard. For each card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost. Exile Mizzix's Mastery.

Takze exilnes vsetky instanty a sorcery zo svojho hrobu, ku kazdej z tych exilnutych kariet dostanes kopiu a mozes ju zahrat zadarmo. Nemusia byt rovnake.


jasne, takto som to pochopil aj ja
ale v prvom texte, kde sa nespomina zaplatenie vyssej ciastky many je napisane aj:
For each card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost.
z toho som vyrozumel, ze mozem aj za povodnu zosielaciu vysku many co je 3R vybrat niekolko sorcery/instant ... ci sa mysli len napr. niekolko kariet toho isteho typu kuzla ?
lebo je to pisane dost nejednoznacne
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (0 kariet)
Kristián Mozé



Založený: 21.Dec 2006 21:31
Príspevky: 155
Bydlisko: Bratislava, Hlavateho 8

PríspevokZaslal: 02.Máj 2017 19:16    Predmet: Odpovedať s citátom

mas namysli ci mozes kombinovat instanty zo sorcery?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Ogre5241



Založený: 17.Jún 2007 12:18
Príspevky: 14
Bydlisko: Klimkovičova 15, Košice

PríspevokZaslal: 02.Máj 2017 20:01    Predmet: Odpovedať s citátom

Kristián Mozé Napísal:
mas namysli ci mozes kombinovat instanty zo sorcery?

Skor riesim to, ze ak kartu castnem za jej origo manacost 3R, mozem vyvolat z hrobu napriklad len vsetky lightning bolty, ked ju castnem za 5RRR, tak vsetky instanty/sorcery co mam v hrobe.
Chapem to dobre? Lebo je tam slovo target. Cize to znamena asi urcitu kartu.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (0 kariet)
tekel04



Založený: 19.Júl 2008 18:05
Príspevky: 496
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 02.Máj 2017 20:46    Predmet: Odpovedať s citátom

Ogre5241 Napísal:

Skor riesim to, ze ak kartu castnem za jej origo manacost 3R, mozem vyvolat z hrobu napriklad len vsetky lightning bolty, ked ju castnem za 5RRR, tak vsetky instanty/sorcery co mam v hrobe.
Chapem to dobre? Lebo je tam slovo target. Cize to znamena asi urcitu kartu.

Ked zaplatis 3R, dostanes jednu cielovu kartu. Teda 1 Lightning Bolt, aj ked mas v hrobe aj dalsie 2 Lightning Bolty.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (51 kariet)
Ogre5241



Založený: 17.Jún 2007 12:18
Príspevky: 14
Bydlisko: Klimkovičova 15, Košice

PríspevokZaslal: 02.Máj 2017 20:56    Predmet: Odpovedať s citátom

nie som si isty, pise sa tam:
Exile target card that's an instant or sorcery from your graveyard. For EACH card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost.
preto sa na to pytam, je to nejednoznacne
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (0 kariet)
Keso28



Založený: 31.Mar 2013 11:03
Príspevky: 43
Bydlisko: Kosice

PríspevokZaslal: 03.Máj 2017 07:46    Predmet: Odpovedať s citátom

Ogre5241 Napísal:
For EACH card exiled this way...


ale ty exilnes len tu jednu, ktoru si targetoval.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (4 kariet)
Shane
Master Wizard


Založený: 25.Feb 2005 18:53
Príspevky: 3271
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 03.Máj 2017 10:24    Predmet: Odpovedať s citátom

Ogre5241 Napísal:
nie som si isty, pise sa tam:
Exile target card that's an instant or sorcery from your graveyard. For EACH card exiled this way, copy it, and you may cast the copy without paying its mana cost. Exile Mizzix's Mastery.
preto sa na to pytam, je to nejednoznacne

Ta karta je dostatocne jednoznacna, len jej jednoducho nerozumies spravne.
Prva veta hovori o tom, ze exilnes z hrobu kartu, ktora je instant, alebo sorcery. Ta druha veta len hovori o tom, ze za kazdu kartu, co si takto exilol (efektom tohto spellu), ich skopirujes a mozes ich hrat bez platenia manacostu. Taktiez, volis nove ciele kopii.

Preco tam ta druha veta vobec je v takej podobe? Keby tam nebola, alebo by bola inak sformulovana (slovo EACH), tak by jej overload nikdy nefungoval spravne. To EACH je tam prave kvoli tomu overloadu, pretoze ked ten spell zahras za overload, tak uz spell necieluje konkretny target, ale vsetky karty, ktore su instant, alebo sorcery. To slovo EACH zahrnuje kartu taku kartu, ktoru si takto exilol. Je jedno, ci bola jedna, alebo ich bolo viac.

Predstavme si upravu textu na>
Exile target card in a graveyard that's an instant or sorcery card. If you do, copy it and you may cast the copy without paying it's manacost.
Overload.

Nefungoval by overload. Karta by sa odvolavala na urcitu kopiu, no exilujes vsetky. Overload by bol nejednoznacne napisany a bolo by to cele uplne zle.

Pochop taktiez, ze ak sa karta odvolava na jednu konkretnu vec(cieluje, alebo inak targetuje, pouziva slovo target), tak mysli len tu a nie na ziadnu inu s rovnakym menom. Len tu jednu. Pokial by sa vyber vztahoval na meno, alebo na karty, kde by zdielala meno s tou, co si vybral, tak by bola presne napisana na abilite. Napr>
Echoing Truth, Bubbling Cauldron
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (67 kariet)
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pravidlá Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre


Powered by phpBB © 2014 phpBB Group