Stack, dash a reakcia supera

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pre nováčikov
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Raphael



Založený: 22.Máj 2015 09:54
Príspevky: 7
Bydlisko: Piešťany (hram vo Fenix Games v Trnave)

PríspevokZaslal: 15.Júl 2015 08:08    Predmet: Stack, dash a reakcia supera Odpovedať s citátom

Ahojte, stala sa mi takato situacia:

Moje kolo, prva hlavna faza. Mam 4 volne mountainy. Tapnem 3, dashnem Warbringera (dash za R2, vsetky dash priserky su lacnejsie o 2), dam moznost reagovat superovi, nereaguje. Potom tapnem posledny mountain a dashnem uz "zlacneneho" Vaultbreakera (inak dash za R2). Ako reakciu na neho super instantom zabije Warbringera.

Otazka:
Ako sa to nakoniec resolvne? Predpokladam, ze Warbringer zomrie, ale kedze Vaultbreaker je uz v stacku, tak sa resolvne a pride na bojisko. Je to tak? Proste uz je neskoro, aby super povedal, ked zbada Vaultbreakera, ze "moment moment, este pred carovanim Vaultbreakera ti zabijem Warbringera, takze Vaultbreaker znova potrebuje R2 a nie len R, takze si ho vrat do ruky", nie? Jasne som sa ho spytal po vycarovani Warbringera, ci reaguje, a nechcel. Take cachre boli snad mozne v case interruptov, ale teraz dufam, ze nie.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Grahf



Založený: 21.Júl 2011 14:41
Príspevky: 685
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: 15.Júl 2015 10:31    Predmet: Odpovedať s citátom

Je to tak, ako hovoríš. Tak ako si to on predstavoval nikdy reagovať nemôže. Reagovať mohol, keď si mal na stacku warbringera. Po tom, ako si ho položil na stôl máš prioritu opäť ty, takže nemohol reagovať medzi položením warbringera a zakúzlením vaultbreakera. Potom keby už aj zastrelil warbringera, zlacneniu vaultbreakera nezabráni.
btw: "Jasne som sa ho spytal po vycarovani Warbringera, ci reaguje, a nechcel". Toto bola podľa mňa tvoja chyba. Ako píšem vyššie, po tom, ako kúzlo resolvne má prioritu automaticky aktívny hráč. Tým, že si sa ho opýtal, či bude po resolvnutí niečo robiť znamená, že si už ďalej nerobil nič a prioritu si posunul na druhého hráča. On to pasnul tiež, takže podľa pravidiel následne sa mala hra odobrať do ďalšej fáze a ty si už nemal mať možnosť kúzliť vaultbreakera v prvej main fáze. Na turnaji by ťa na to nejaký chytrák mohol nachytať Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Raphael



Založený: 22.Máj 2015 09:54
Príspevky: 7
Bydlisko: Piešťany (hram vo Fenix Games v Trnave)

PríspevokZaslal: 15.Júl 2015 12:21    Predmet: Odpovedať s citátom

Vdaka za vysvetlenie. Takze ked takto carujem viacero priser, ak super nezahra nejaky counterspell kym su este na stacku a su stale kuzlami, tak musi pockat, kym ich vsetky vysypem na stol a posuniem mu prioritu. Potom ich moze rovno zastrelit, alebo napr. pockat na az na deklaraciu utocnikov.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Akynos1990



Založený: 27.Okt 2013 16:40
Príspevky: 4
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: 15.Júl 2015 13:11    Predmet: Odpovedať s citátom

Prisery nevies carovat naraz v jeden okamih (za normalnych okolnosti) to znamena ze ak hras priseru c.1 a potom priseru c.2 tak v momente kedy castujes (carujes) priseru c.2 dostava tvoj super prioritu - prisera c.1 je uz na bojisku a pocas toho ako super dostal prioritu ked carujes priseru c.2 ti ju moze kludne zabit.To znamena ze vzdy ked zahras nejaku priseru/spell dostava tvoj opponent prioritu aby nato zareagoval ale v momente ked sa kuzlo vyhodnoti (to znamena ze ti opponent napr povie ano mas priserku xxx) uz prioritu straca.
Samozrejme kolo je rozdelen na viacero faz a ked napr v prvej main (hlavnej) faze nezahras ziadne kuzlo tvoj opponent na jej konci prioritu dostane aj tak - typicky priklad je otazka Mozem utocit? - tym vlastne na konci main fazy oznamujes ze chces prejst do combat fazy a opponent ma moznost reagovat/zahrat nejake kuzlo.
Najlepsie je sa naucit z akych faz sa sklada jedno kolo a ako po sebe nasleduju.Dufam ze som odpovedal na to co si chcel vediet Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Raphael



Založený: 22.Máj 2015 09:54
Príspevky: 7
Bydlisko: Piešťany (hram vo Fenix Games v Trnave)

PríspevokZaslal: 15.Júl 2015 14:24    Predmet: Odpovedať s citátom

Uz mi to je jasne Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Gabriel



Založený: 23.Aug 2011 23:57
Príspevky: 1508
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: 15.Júl 2015 22:57    Predmet: Odpovedať s citátom

Ešte doplním, že keďže tie príšery dashuješ postupne a súperovi dávaš prioritu keď zaplatíš dash, môže ti súper zabiť Warbringera keď zahráš prvú bytosť za zlacnený dash a potom ďalšie bytosti už musíš zaplatiť celú cenu za dash.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (80 kariet)
Raphael



Založený: 22.Máj 2015 09:54
Príspevky: 7
Bydlisko: Piešťany (hram vo Fenix Games v Trnave)

PríspevokZaslal: 16.Júl 2015 08:16    Predmet: Odpovedať s citátom

OK, tak som si to uz teraz aj predstavoval, takze prioritu asi zacinam chapat Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pre nováčikov Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre


Powered by phpBB © 2014 phpBB Group