Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 02.Apr 2015 18:04 Predmet: Otázky Mária :* |
|
|
Ahoj , toto "vlákno" je na moje otázky. A mám aj rovno dve. 1. Čo je counter ?
Napr. Mám instant ktorý da mojej creature +1/+1 counter a čo to znamená ?
Mam dať postave +1/+1 alebo mám davať +1/+1 každé kolko ?
2. Čo je Megamorph?
Ďakujem za odpovede. |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 02.Apr 2015 21:07 Predmet: |
|
|
1. Counter znamená jednorazovy permanentný bonus, alebo postih (buď +1/+1, alebo -1/-1), ktorý položiš (trebars vo forme žetonu, alebo kocky) na permanent a ostávana ňom, dokým je ten permanent na bojisku, alebo nie je counter odstránený pomocou iného efektu.
2. megamorph je prakticky to isté ako morph, čiže ak zahraješ kartu ako megamorph (normálne vždy stojí 3 many), tak príde na bojisko rubom nahor ako 2/2 creature. Jediné, čo ho rozlišuje od morphu je, že po "morfnutí" (otočení karty lícom nahor) sa na príšeru položí +1/+1 counter. |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 03.Apr 2015 20:00 Predmet: |
|
|
Dik |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 21.Apr 2015 07:55 Predmet: Tokeny |
|
|
Ahoj, chcem sa opýtať že či keď vyvolám dvoch tokenov do hry majú "Vyvolávaciu únavu" ?
ďakujem za odpoveď  |
|
Návrat hore |
|
 |
marty88

Založený: 21.Máj 2013 23:47 Príspevky: 49 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: 21.Apr 2015 08:25 Predmet: Re: Tokeny |
|
|
Citácia: | Ahoj, chcem sa opýtať že či keť vyvolám dvoch tokenov do hry majú "Vyvolávaciu únavu?
|
pokial nema token "haste" ,tak s nim hned utocit nemozes...ak ma haste ,tak mozes s nim utocit hned,ako ho das do hry... |
|
Návrat hore |
|
 |
Selar Local Asshole

Založený: 21.Júl 2005 14:53 Príspevky: 2715 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: 21.Apr 2015 14:25 Predmet: |
|
|
Ano, prisera, ktora nebola na zaciatku upkeepu v hre ma VZDY summoning sickness.
Ked premenis Gideona ( Gideon Jura ) na priseru v kole, kedy prisiel do hry, tak ma summoning sickness.
Ked zmenis Mutavault( mutavault ) v kole, v ktorom prisiel do hry, tak s nim uz nevies utocit ani ho tapnut na manu. Ma summoning sickness.
Ked pride token a nema haste, tak stale ma summoning sickness. |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 11.Máj 2015 21:37 Predmet: ... |
|
|
Chcem sa spítať , keď vivolám land Evolving Lands [Neviem ako sa volá presne] môžem okamžite použiť jeho "schopnosť"??? A môžem ho použiť v súperovom kole ???
Ďalšia otázka je o povedzme texte v karte : As aditional cost cast .......... you may..... A niečo z drakmi. Ďakujem za odpoveď. |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 11.Máj 2015 22:12 Predmet: |
|
|
1. Abilitu, ktorá vyžaduje tapnutie môžeš použiť okamžite (výnimkou sú príšery, ktoré majú summoning sickness) a samozrejme ich môžeš hrať instantne, je jedno v akom kole (výnimku tvoria samozrejme ability, u ktorých je explicitne napísané niečo iné).
2. Zrejme ťa zaujíma niečo podobné: "As an additional cost to cast Draconic Roar, you may reveal a Dragon card from your hand" - jednoduché. Pri zakastení daného kúzla máš možnosť ukázať z ruky kartu s podtypom dragon. Výsledkom toho je nejaký bonusový efekt. Takže ak zakúzliš Draconic Roar bez toho, aby si ukázal, alebo kontroloval draka, udelíš 3dmg do príšery. Ak jednu z týchto podmienok splníš, tak navyše udelíš 3dmg aj do jej kontrolera.
Naposledy upravil Grahf dňa 12.Máj 2015 15:01, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 12.Máj 2015 13:53 Predmet: Sacrifice |
|
|
Ahoj chcem sa spýtať , keď mám obetovaď creaturu mám ju dať do balíčku alebo do "cintorínu" a ešte keď mám osem kariet a mám jednu dať preč , kde ? ? ? |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 12.Máj 2015 14:58 Predmet: |
|
|
Keď niekoho obetuješ, tak je jasné, že dotyčný umrie. To či ho potom niekto zavezie na cintorin je otázne, skôr ho hodí niekde do škarpy. Hovorme jej hrob
Ak máš na ruke viac ako sedem kariet, tak na konci svojho kola sa zbavíš prebytočných hodením do hrobu. |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 15.Máj 2015 21:19 Predmet: Balíček Control |
|
|
Ahoj , mám Dragons Of Takir intro pack ale chcem už ísť si spraviť aj svoj , Ale neviem aké karty sa mi tám hodia, chcel by som ho mať na kontrolu hry čiže Control a mal bi byť na začiatku hri obranný a počas hry naberať "armádu" čize creaturi tak , aby som asi po 15 kolách zaútočil cca. z 10 creaturami a opponent by mal mať ideálne tak 3 - 5 creatur. Mana : Mono Green , Mono Red , Green-Red najradšej by som bol za : Green-Red/Mono Green.
Ďakujem za rady. [ Budem rád aj keď mi pošlete hotový balíček ] |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 16.Máj 2015 10:51 Predmet: |
|
|
Ja len tolko, že ak chceš hrať control, tak potrebuješ logicky hrať karty, ktoré tú kontrolu vytvárajú. Problém je, že zelená je v tomto asi najhoršia a červená sama o sebe tiež nie je nejaký zázrak. Najlepšie dokáže hru kontrolovať modrá, bez tejto farby len velmi ťažko postavíš kontrolný balik.
Okrem toho tvoj plán nemôže byť založený na tom, že po 15 kolach budeš mať 10 príšer, ktorými prejdeš súpera. Naopak, kontrol väčšinou zdržuje tú hru pomocou counterspellov, ničení, alebo iného spomalovania tempa protihráčovi až do fázy, keď dostane do hry svoj jediný wincon, niečo, čo mu buď vyhraje okamžite hru, alebo poriadne nakloní misky váh na jeho stranu. |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 16.Máj 2015 11:55 Predmet: . |
|
|
Aha a dá sa spraviť taký aki som si predstavoval ? [ Nech není moc drahí ] |
|
Návrat hore |
|
 |
BaronArch
Založený: 09.Apr 2015 17:15 Príspevky: 6 Bydlisko: Slov. Ľupča
|
Zaslal: 18.Máj 2015 18:08 Predmet: Control deck DoT |
|
|
Ahoj...
Ak chceš mať control deck G/R, podľa môjho názoru by si si mal zaobstarať červené instanty na damage do creatúr za 2-3 mani (Lightning bolt, Roast, atď...) a zároveň by som siahol aj po "tokenovačoch" (Dragon Fodder, Descent of the Dragons...). Tokeny by som postupne napunpoval + dal by som im nejaký ten Flying alebo Trample a BUM, 10 kolo je tvoje. Určite by som pridal nejakú tu bombu tipu Dragonlord Atarka na Planeswalkerov alebo Savage Ventmaw na manu pre instanty (manová výhoda sa vždy zíde )...
To by bola moja taktika; Možno nie je najlepšia a iný Páni ti poradia lepšie, ale stojí to aspoň za zamyslenie, či?
Barón |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 19.Máj 2015 19:02 Predmet: |
|
|
Ahoj mám otázku čo robí schopnosť rebound a hexproof ? ?? ? |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 19.Máj 2015 19:02 Predmet: |
|
|
A counter targer noncreature spell |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 19.Máj 2015 19:29 Predmet: |
|
|
A na koniec. Ktoré karty môžem discartnúť a ktoré sacrifajnsnúť |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 20.Máj 2015 10:15 Predmet: |
|
|
rebound - zahraješ kúzlo z ruky, potom dáš kartu do exilu a v dalšom svojom upkeepe môžeš zahrťa to isté kúzlo bez platenia mana costu.
hexproof - súperové kúzla a ability nemôžu cieliť tvoju bytosť, alebo teba s hexproofom.
counter targer noncreature spell - veď na tom nie je čo nechápať. Proste kanteruješ všetky spelly, okrem príšer.
Discarduješ karty z ruky, obetuješ (sacrifice) permanenty na stole. |
|
Návrat hore |
|
 |
BaronArch
Založený: 09.Apr 2015 17:15 Príspevky: 6 Bydlisko: Slov. Ľupča
|
Zaslal: 20.Máj 2015 13:45 Predmet: rebound |
|
|
Ešte sa chcem na tému rebound opýtať, keď ju v nasledujúcom upkeepe zacastím bez plateni manou, kam ide tá karta, naspäť do exilu ci do graveyardu? |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 20.Máj 2015 14:53 Predmet: |
|
|
Do hrobu. |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 20.Máj 2015 21:25 Predmet: |
|
|
A čo je ten Exil ?? ??? a to že ho couternem som vedel ale co robi ten counter ? ?? ? |
|
Návrat hore |
|
 |
BaronArch
Založený: 09.Apr 2015 17:15 Príspevky: 6 Bydlisko: Slov. Ľupča
|
Zaslal: 21.Máj 2015 08:43 Predmet: Exile a countery |
|
|
Exile (po angl. vyhnanstvo) je úplné vylúčenie z hry, čo znamená, že karta v exile sa už v danej hre zahrať nikdy nedá a nedá sa už nejako do hry vrátiť (na rozdiel od graveyardu (angl. cintorín), kde hlavne čierna farba dokáže karty vrátiť naspäť na ruku (Disentomb) alebo na stôl)...
Counter (po angl. počítadlo) môže byť reprezentovaný kockou, kamienkom alebo čímkoľvek iným. Funkcia coutera závisý od popisu na karte (napr. pri Sandsteppe Outcast si máš možnosť vybrať buď dať do hry 1/1 White Spirit token s flyingom alebo položiť na kartu +1/+1 couter, takže Sandsteppe Outcast príde do hry ako 3/2 namiesto 2/1; kdežto pri karte Quest for the Gravelord môžeš za každú creatúru, ktorá príde do hrobu, pridať tz. Quest counter, keď potom odoberieš 3 takéto quest countre a sacrificnes ju (obetuješ, tj. dás do hrobu), príde ti na stôl 5/5 Giant Zombie Token)
Už ti je to aspoň kus jasnejšie?
Barón |
|
Návrat hore |
|
 |
Grahf
Založený: 21.Júl 2011 14:41 Príspevky: 685 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: 21.Máj 2015 09:33 Predmet: |
|
|
On sa ale pýtal na ten druhý counter, resp. counterspell. Pomocou counterspellu zrušíš kúzlo, ktoré je na stacku. A ak sa teraz opýtaš, čo je to stack, tak ťa dopredu odkážem na nejaké všeobecné pravidlá, pretože takto ti ich tu pomaly celé vypíšem, jak pozerám  |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 21.Máj 2015 19:43 Predmet: |
|
|
Dík [Čo je stack viem]. Inač nepoznáte nejaku herňu v Žiline ? ?? ? [Dúfam že sa môžem pozrieť keď mám len 13 ]  |
|
Návrat hore |
|
 |
Mário [Začiatočník]

Založený: 12.Mar 2015 14:34 Príspevky: 19
|
Zaslal: 26.Máj 2015 06:26 Predmet: |
|
|
Asi nie a ešte sa chcem spítať z kolkatich edícii môže biť balįček napr.: Dragons of Takir +. Gatecrach alebo to može biť iba s napr.: Gatecrach  |
|
Návrat hore |
|
 |
|