Grahfove otazky
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pravidlá
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Grahf



Založený: 21.Júl 2011 14:41
Príspevky: 685
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: 07.Nov 2015 17:03    Predmet: Odpovedať s citátom

Ak strelím blesk do hráča a potom presmerujem do walkera, tak to ho akože cielim (target)? Či keby som nejak dal hexproof tomu walkerovi, tak či by ho to ochránilo.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
svmydlo



Založený: 09.Nov 2009 20:54
Príspevky: 115
Bydlisko: Košice a Bratislava

PríspevokZaslal: 07.Nov 2015 23:21    Predmet: Odpovedať s citátom

Nie, pretoze targetujes hraca, len ten damage je pocas resolvnutia presmerovany do planeswalkera.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (208 kariet)
Grahf



Založený: 21.Júl 2011 14:41
Príspevky: 685
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: 13.Sep 2016 14:53    Predmet: Odpovedať s citátom

Ak Terrastodon zničí Warstorm Surge, spustí sa jeho trigger z tokenu, ktorý po ňom ostane. Na Xmage to tak je, ale nie som si istý.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
svmydlo



Založený: 09.Nov 2009 20:54
Príspevky: 115
Bydlisko: Košice a Bratislava

PríspevokZaslal: 13.Sep 2016 15:52    Predmet: Odpovedať s citátom

Nie. Ked token pride do hry a hra kontroluje ci nieco ma triggernut, Warstorm Surge uz nie je na battlefielde.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (208 kariet)
Grahf



Založený: 21.Júl 2011 14:41
Príspevky: 685
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: 05.Okt 2016 10:13    Predmet: Odpovedať s citátom

Ak súper zahraje twisted image na 1/1 a ja potom na neho dám spatial contortion, tak bude -2/4?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
tekel04



Založený: 19.Júl 2008 18:05
Príspevky: 493
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: 05.Okt 2016 13:49    Predmet: Odpovedať s citátom

Grahf Napísal:
Ak súper zahraje twisted image na 1/1 a ja potom na neho dám spatial contortion, tak bude -2/4?

Ano, pri vypocte utoku a obrany sa vymena utoku za obranu rata ako uplne posledna, jedno v akom poradi sa pridali behom kola.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail   Album (51 kariet)
Marko156



Založený: 10.Mar 2016 15:02
Príspevky: 2

PríspevokZaslal: 20.Okt 2016 15:28    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahojte,

tak skusim aj ja vyuzit toto forum na par otazok a klarifikacii ak mozem:

1, Len pre istotu, ak mam selfless spirit, obetujem ho aby moje ostatne creature mali indestructible, super nemoze na to dat do reakcie nejaky kill spell cieliaci Selfless Spirit, lebo "Sacrifice Selfless spirit" je cost za to co robim a nejde na stack, pravda?

2, V podstate zovseobecnenie predoslej, ak hram kuzlo ktore ako sucast costu obetuje permanent, super ho nemoze v response znicit, lebo to bola sucast costu. Podobne ako mi nemoze znicit land predtym nez ho tapnem?

3, Ak mam vylozeny Panharmonicon a zahram nieco s fabricate, pri skopirovani ability si nanovo vyberam, alebo najprv sa rozhodnem, ktoru varianty fabricate pouzivam a tu potom zopakujem este raz? Tj s Panharmonicon-om v hre mozem pri zahrani Glint-Sleeve Artisan urobit aj jedno servo a 1x dat Artisanovi +1/+1, alebo mam moznost si vybrat len 2x +1/+1 na Artisana alebo 2x Servo?

4, Este ku Crew otazka: ked chcem utocit s napr. Renegade Freighter, tak este predtym, nez zacne combat phasa musim zaplatit Crew "cost" a tapnut creatures so silou aspon 2, alebo to mozem dat do reakcie na zaciatku declare attackers?
Resp otocene, ked je superov tah, tak musim dat Crew do Vehicle na zaciatku combat phasy, aby mohol blokovat, alebo mozem dat Crew ako reakciu na vyhlasenie attackerov/blockerov?
V podstate by bolo mozne mat 2x Thraben inspector a 1x Renegade Freighter, vsetci untapped v superovom tahu, on utoci s 3x Aether Theorist tak ja vyhlasim oboch Thraben inspectorov ako blockerov (kazdy 1 Theorist-u) a nasledne na to ich tapnem, nasadnu do Freightera a moze on bloknut tretieho?

Vdaka!
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (73 kariet)
Grahf



Založený: 21.Júl 2011 14:41
Príspevky: 685
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: 30.Okt 2016 10:49    Predmet: Odpovedať s citátom

1. pravda
2. pravda
3. keďže trigger necieluje a variantu si vyberáš až pri resolve, tak aj pri kópii si ju môžeš vybrať. Jediná výnimka je, ak ti s triggerom na stacku umrie zdroj ability, potom si musíš vybrať tokeny.
4. Ak ide o útočenie, tak posledná možnosť, kedy môžeš použiť crew a zaútočiť vehiclom je v beginning of combat stepe (ktorý je medzi main phase a declare attackers step). V declare attackers stepe je už neskoro, pretože prvá vec, ktorú v ňom môžeš urobiť je samotný útok, až potom môžeš hrať spelly/ability).
Čo sa týka blocku, tak posledná možnosť, ako zahrať crew a zablokovať s vehiclom je po vyhlásení útočníkov v declare attackers stepe, pretože v declare blockers stepe musíš opäť najprv blokovať.
Attackers/Blockers sa ohlasujú naraz, nie postupne a rozhodne počas toho nemôžeš robiť nič iné.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu   Album (0 kariet)
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra MtG.sk -> Pravidlá Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre


Powered by phpBB © 2014 phpBB Group