Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Sorin Markov
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Sorin Markov
Mana Cost:
Typ:
P/T:
Text:+2: Sorin Markov deals 2 damage to target creature or player and you gain 2 life.-3: Target opponent's life total becomes 10.-7: You control target player during that player's next turn.
Flavor Text:
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
lukino
2009.09.29 15:48
Mám otázku: co presne znamená "you control target player´s next turn"?

FiPo
2009.09.29 16:00
Znamená to, že všetky rozhodnutia, ktoré sa týkajú súperovho kola budeš robiť za neho Ty. Budeš určovať, ktorý spell zahrá, ktorý nie, budeš určovať targety pre jeho spelly a ability a budeš rozhodovať ako bude útočiť.

Ondriq
2009.09.29 16:14
Ale len rozhodnutia tykajuce sa hry - tj, nemozes sa za neho vzdat. Ja len aby ste to niekto nahodou neskusali

Vaso
2009.09.29 17:07
kvoli nemu zrusili mana burn, aby zmestili jeho ultimatku

puding
2009.09.29 21:30
ale aj tak ak ja dobre chapem ze kontrolujem jeho kolo tzn, ze mam jeho ruku tapnem landy nic nevyrobim ak nieco ma v hre zautocim ja atd.

Ondriq
2009.09.29 22:24
Tak tak, jeho vlastnou vrazdou zabijes jeho vlastnu potvoru, napalis mu vlastnym lightning boltom do hlavy a podobne

ryu092
2009.09.29 23:48
alebo vlastnou chandrou upeces jeho a podob, proste mu krasne zneprijemnis zivot

telra
2009.09.30 11:07
ak ma nieco s "target opponent" mozes to dat do neho?

Thibir
2009.09.30 11:37
ciele musia ostat legalne. cize ak kontrolujes superove kolo a ma na ruke trebars Duress, tak tym mozes cielovat len jeho opponenta. cize vo vacsine pripadov seba...

Mithrandir
2009.09.30 12:28
Prave preto ta abilita moze byt od velmi dobrej po uplne nanic, zavisi od situacie a balikov.

puding
2009.09.30 21:37
skor od situacie a karat na ruke

Karamelo
2012.01.27 16:16
Ahoj ja som začiatoční a tejto karte vôbec nerozumiem, poradíte mi? Čo znamená tá 4 v pravom spodnom rohu? Je táto karta vlastne ako permanent alebo je jednorázová? A posledná otázka: Tie čísla pred definíciami(+2,-3,-7) znamenajú, že vykoná čo je za číslom napísané, no mne odoberie, popr. pridá toľko životov? ďakujem

scrof
2012.01.28 14:09
v skratke - je to permanent, zahras ho a ma tolko curkrikov v pravom spodnom rohu, za kolo mozes pouzit jednu jeho schopnost, odoberies/pridas tolko cukrikov kolko treba a vykona schopnost. da sa do neho utocit ako do hraca a prisery mu zivoty odoberaju zase s tych cukrikov ak ma 0 cukrikov tak ide do hrobu

Gabriel
2012.01.28 14:50
http://www.wizards.com/Magic/TCG/Article.aspx?x=magic/rules/planeswalkers