Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Rooftop Storm
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Rooftop Storm
Mana Cost:
Typ:
P/T:
Text:
Flavor Text:
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Ogre5241
2016.11.22 17:55
Pokial mam tuto kartu na stole a na ruke cca 5 zombikov, mozem ich vylozit bez zaplatenia ich manacostu ? lebo nejak nechapem to vysvetlenie.

Puroki
2016.11.23 18:37
áno možeš ich vyložiť bez zaplatenia ich mana costu ale ak má zombik text "in addition to its cost exile a creture from graveyard" alebo niečo podobné tak zaplatíš 0 a exileneš creaturu z graveyardu a ešte pri karte counterbalance nieje mana cost zombíka 0 ale manacost je taky aky je napísany na jeho karte