Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Phyrexian Devourer
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Phyrexian Devourer
Mana Cost:6
Typ:Artifact Creature - Construct
P/T:
Text:When Phyrexian Devourer's power is 7 or greater, sacrifice it.Exile the top card of your library: Put X +1/+1 counters on Phyrexian Devourer, where X is the exiled card's converted mana cost.
Flavor Text:
Ďalšie pravidlá:
    9/22/2011 Phyrexian Devourer's first ability continually checks its power as a state trigger. Once it triggers, it won't trigger again as long as the ability is on the stack. If the ability is countered and the trigger condition is still true, it will immediately trigger again. If the ability resolves, you'll have to sacrifice Phyrexian Devourer even if its power has been reduced to 6 or less by then.
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Death Knight
2015.06.28 07:24
Ako je to ked mam combo Necrotic Ooze + Triskelion a samozrejme mam Necrotic Ooze v hre a ooze ma 4 silu a otocim napriklad force of will viem supera zabit na combo este alebo nie ?

tekel04
2015.06.29 12:52
Prva abilita ide na stack a ty v reakcii pokracujes s kombom.

Marten
2015.06.29 16:02
Ovšem to je tej Ooze ajtak úplne jedno, lebo ona z toho Devourera preberá len tú druhú abilitu a nie tú prvú statickú, že by sa niekedy mala zničiť. Preto to kombo funguje aj bez Triskeliona ak tá Ooza vie zabiť útokom.

Marten
2015.06.29 16:05
Navyše keďže je statická, tak ani nemôže ísť na stack, ako píše tekel.

Marten
2015.06.29 16:05
Eh sry, to druhé som zadrel, je triggered, aj tuna hore v rulingoch to je tak napísané.