Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Phantasmal Image
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Phantasmal Image
Mana Cost:2
Typ:Creature - Illusion
P/T:
Text:You may have Phantasmal Image enter the battlefield as a copy of any creature on the battlefield, except it's an Illusion in addition to its other types and it gains "When this creature becomes the target of a spell or ability, sacrifice it."
Flavor Text:
Ďalšie pravidlá:
    9/22/2011 Phantasmal Image's ability doesn't target the chosen creature. 9/22/2011 Phantasmal Image copies exactly what was printed on the original creature and nothing more (unless that creature is copying something else or is a token; see below). It doesn't copy whether that creature is tapped or untapped, whether it has any counters on it or Auras attached to it, or any non-copy effects that have changed its power, toughness, types, color, or so on. 9/22/2011 If the chosen creature has {X} in its mana cost (such as Primordial Hydra), X is considered to be zero. 9/22/2011 If the chosen creature is copying something else (for example, if the chosen creature is another Phantasmal Image), then Phantasmal Image enters the battlefield as whatever the chosen creature copied. 9/22/2011 If the chosen creature is a token, Phantasmal Image copies the original characteristics of that token as stated by the effect that put the token onto the battlefield. Phantasmal Image is not a token. 9/22/2011 Any enters-the-battlefield abilities of the copied creature will trigger when Phantasmal Image enters the battlefield. Any "as [this creature] enters the battlefield" or "[this creature] enters the battlefield with" abilities of the chosen creature will also work. 9/22/2011 If Phantasmal Image somehow enters the battlefield at the same time as another creature, Phantasmal Image can't become a copy of that creature. You may only choose a creature that's already on the battlefield. 9/22/2011 You can choose not to copy anything. In that case, Phantasmal Image enters the battlefield as a 0/0 Illusion creature, and is probably put into the graveyard immediately. It doesn't have the ability "When this creature becomes the target of a spell or ability, sacrifice it."
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Icarrus
2011.07.29 14:58
Ako je to ked na tuto kartu pouzijem champion abilitu (napr. changeling titan)? Musim ju obetovat ale titan mi ostava? alebo klasicky ju exilnem a po umreti titana sa vrati? lebo u tej champion ability neni pisane ze targetuje konkretnu priseru...

Icarrus
2011.07.29 14:58
Ked uz sme u toho a co ked ju nejak blinknem?

Warlock
2011.07.29 18:36
ked tam nie je napisane "target", tak netargetuje (ake jednoduche) a tym padom image nezomrie. vo vsetkych ostatnych pripadoch zomrie davno pred tym, ako s nim stihnes nieco spravit

Icarrus
2011.07.29 18:40
presne takto som si to predstavoval len par ludi sa so mnou hadalo ze to tak nieje...dik ze si mi dal za pravdu vedel som ze trepu a obhanaju sa hlupostami

Gabriel
2011.12.13 23:54
V herni nastala situácia, kedy Phantasmal Image zomrel po aplikácií pravidla legiend, lebo kopíroval Emrakul-a. Otázka je či je Phantasmal Image ešte kopiou keď prichádza do hrobu a teda či sa spustí táto Emrakul-ova schopnosť: "When Emrakul is put into a graveyard from anywhere, its owner shuffles his or her graveyard into his or her library."

Gabriel
2011.12.14 00:38
Našiel som zatiaľ len toto: [url=http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20110911083831AAZuIYx]MTG: Can Phantasmal Image come in as a copy of Emrakul The Aeons Torn?[/url]

svmydlo
2011.12.14 08:26
Do hrobu pride ako Phantasmal Image a nic sa netriggerne.

Gabriel
2011.12.14 09:40
Takže, ak tomu dobre rozumiem, podľa pravidla 110.1 sa stáva Image creature card, potom ale mi chýba ešte pravidlo, ktoré by vysvetľovalo ,že spomenutá Emrakulo-va schopnosť sa viaže na kartu, nei bytosť, vedel by si mi poradiť?

svmydlo
2011.12.14 14:42
relevantne pravidlo je 603.6c .... An ability that triggers when a card is put into a certain zone “from anywhere” is never treated as a leaves-the-battlefield ability, even if an object is put into that zone from the battlefield. V praxi to znamena, ze hra vidi Emrakula odchadzat z hry ( co netriggerne nic, lebo Emrakul nema leaves-the-battlefield triggered abilitu) a prichadzat Phantasmal Image do hrobu (co tiez netriggerne nic).

Thibir
2011.12.14 22:53
mal som pravdu. in your faces non-judges

Gabriel
2011.12.14 23:19
Thibir: my sme s Junky-im chceli Tvoj autoritatívny názor, ja som tušil, že to bude asi takto, ale tušiť a vedieť sú dve veľmi odlišné veci...

Thibir
2011.12.14 23:33
to bola skor reakcia na ivana, ktory mi neveril

The Matrix
2012.01.26 12:17
cize ked zahram phantasmal image na nevermakera a opuusta hru tak pekne karta na vrch kniznice aj cez phantasmala?

under_a
2014.05.26 22:09
otazka: ak je spell/abilita, ktora targetuje Ph.Image zcounterovana, je Image obetovany? alebo sa obetuje az pri resolvenuti spellu/ability?

Gabriel
2014.05.26 23:28
Áno, Phantasmal Image sa stane cieľom akonáhle ho spell/abilita cieľujú a sú za ne zaplatené všetky costy, teda predtým a nezávisle od toho či sa daný spell/abilita resolvne (a potom ako spell/abilita ide na stack).