Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Momentary Blink
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Momentary Blink
Mana Cost:
Typ:
P/T:
Text:Exile target creature you control, then return it to the battlefield under its owner's control.Flashback (You may cast this card from your graveyard for its flashback cost. Then exile it.)
Flavor Text:
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Tharwain
2006.11.17 10:33
pocul som ze ked to zahram na token tak ten sa vrati do hry. je to pravda?

snegg
2006.11.17 10:45
ano, je. token "nestihne" prestat existovat, tak sa stane az ked sa overuju state based efekty, ale vtedy je uz naspat.

Warlock
2006.12.08 14:57
Ako to funguje s Cumulative upkeepom? ked blinknem taku kartu, resetnu sa countre a ten tah nemusim platit?

Warlock
2006.12.08 15:02
(predpoklada sa, ze blinknem pocas upkeepu, s CU na stacku)

MOJr
2006.12.08 16:40
Toto kolo nemusis platit a nebude mat na sebe ziadne countre. (ako by si ju prave znova vylozil)

MOJr
2007.02.06 12:54
Zmenili sa pravidla ohladom tokenov. Takze ak zahrate blink na token tak sa nevrati.

potty
2007.06.30 19:25
a ked to hodim na bogardana streli zase 5 damage?

linx
2007.06.30 20:48
potty: ano, vykoná sa comes into plays triggerovana abilita a teda damage bude

rit7
2007.07.26 09:48
ako to je s tou akromou v druhom kole?prve kolo zahram dark ritual a akromu do morfu a druhe kolo momentarz blinkna nu a vrati sa v normalnom stave....je to tak?

RS
2007.07.26 11:32
ano presne tak

The Matrix
2007.10.02 21:11
ked sa hra flashback karty z hrobu a ja mu ten flashback counternem napr. cancelom, tak sa aj tak removne cez flashback?

MOJr
2007.10.02 21:29
Ano. Akonahle ma karta hrana cez flashback odist zo stacku niekam inam ako do removed from the game, tak je removed from the game.

RS
2007.10.02 21:29
ano removne sa z hry... ako by to fungovalo s remandom alebo memory lapse, to netusim

Warlock
2007.10.02 23:03
vzdy ked ma ist do inej zony ako von z hry, tak sa removne z hry

The Matrix
2012.01.26 12:23
oponent hra teror na moju kreaturu, mozem ju ochranit blinkom?

Sivik
2012.01.26 13:05
ano mozes

The Matrix
2012.01.26 13:17
a nie je to tak ze sa vyhodnoti blink, kreatura opusti hru, vrati sa do hry a potom ma znovu teror legalny ciel a zabije ju aj tak??

etore
2012.01.26 14:40
Rozdiel je v tom, ze ked sa ta prisera vrati spat so hry, tak je to uz uplne nova prisera, ktora nema s tou predtym nic spolocne...a kedze ten terror cieloval tu povodnu priseru a ona uz v hre nie je, tak terror stratil som ciel...