Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Mirror-Sigil Sergeant
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Mirror-Sigil Sergeant
Mana Cost:
Typ:
P/T:
Text:
Flavor Text:
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Keso
2009.03.03 08:06
Cize ak uz mam dvoch tak dalsie kolo si davam dalsich dvoch nie? Pokial je kopijou....aspon tak som to pochopil.

fifo77
2009.03.03 10:22
Ano

tito1117
2009.03.03 10:45
na konci kola si pridavam jeho kopiu, ale ked mam jeho a aj jeho kopiu tak si pridam dalsich 2?

fifo77
2009.03.03 11:23
Ked ich mas v upkeepe jeho a jeho kopiu tak si pridas dalsie 2 kopie, ak mas dalsie kolo 4 tak si pridas dalsie 4, potom 8 atd...

tito1117
2009.03.03 14:25
tak to je parada

Eso
2009.03.13 14:56
Myslim ze to si mozes vybrat kolko...ved je tam napisane you may...

planeswalker
2009.08.22 23:25
ked ho zmenim memnarchom na artifact tak tie kopie budu tiez artifact?

Ondriq
2009.08.23 12:11
Nie, kopie budu kopiami originalnej karty bez hocijakych pozmeneni... to ako keby som mu dal Giant Growth a kopie boli 7/7, to teda fakt nepojde

Mir
2009.09.03 11:53
co ak ho skopirujem pomocou clone, vesuvan shapeshifter, doppleganger, followed footsteps, kiki-jiki, dance of many... Aj takto vytvorene kopie sa budu dalej delit?

Mir
2009.09.03 11:54
resp ak je tam nejaky dalsi doplnok skillu (ako povedzme u vesuvana s jeho morfovanim a odmorfovanim) ci budu mat morfovaciu schopnost aj kopie...

FiPo
2009.09.03 13:06
Clone + Followed Footsteps: dostávaš normálnu kópiu Mirror-Sigil Sergeant, ktorý funguje presne tak isto ako originál ... Shapeshifter: skopíruje Mirror-Sigil Sergeant a bude sa kopírovať aj s vlastnosťou shapeshiftera, ktorá ho "zamorfuje", nebude sa však už vedieť odmorphovať ... Kiki-Jiki: skopíruje Mirror-Sigil Sergeanta, ak token prežije do upkeepu a skopíruje sa, tak táto druhá kópia neprenesie vlastnosť od Kiki-Jiki, ktorá by ho zničila koncom kola ... Dance of Many: Prakticky to isté, čo pri Kiki-Jiki, nové tokeny už nie sú viazané na enchantment

Mir
2009.09.03 22:26
Ešte je tu vesuvan Doppleganger, len by ma zaujímalo prečo by sa vesuvan shapeshifter nevedel odmorfovať po skopírovaní. zatial to beriem tak že vesuvan sa premení na sigila se vším všudy čo k nemu patrí (p/t, trample, delenie), pričom mu ostanú jeho vlastnosti (otočenie, odmorf) a kópia zdedí všetky vlastnosti ktoré "vesuvano-sigil" má v čase delenia - predpokladajme že je Face-Up... uff.

FiPo
2009.09.04 00:49
Doppelganger: zmení sa na Mirror-Sigil Sergeanta s jediným rozdielom a síce, že bude modrý (tým pádom nepotrebuješ žiadny ďalší permanent, aby sa seržantov trigger v upkeepe spustil - on bude sám modrým permanentom) kópie takéhoto sergeanta majú doppelgangerovu vlastnosť, že sa môžu v upkeepe zmeniť na niečo iné čo je v hre ... kópie Shapeshiftera sa nevedia odmorphovať a to z jednoduchého dôvodu: Ak je nejaká karta otočená face-down (napríklad Ixidron), stráca všetky ability okrem ORIGINÁLNEHO morph costu, ten je skontrolovateľný na karte, ktorá je otočená face-down. Hra si totižto nepamätá informácie, že ktorý token bol ktorý pred tým ako sa zamorphoval. Po zamorphovaní sa dotyčnej príšerke priraí iba poradové číslo face-down karty, aby sa dali navzájom odseba odlíšiť (v prípade, že súper vie, ktorý morph je ktorý zo skoršej fázy hry).

Mir
2009.09.04 08:06
stručne - ak otočím face down token (this is just madness) tak token zabudne všetko čo bolo na ňom napísané vrátane vety "Morph (cost)".

FiPo
2009.09.04 08:38
exactly

Mir
2009.10.25 10:06
Pravidlo 110.5b.

FiPo
2009.10.26 01:10
áno aj také existuje ... a čo tým chcel básnik povedať?

Mir
2009.10.26 08:50
ze vesuvan token produkovany ci uz sigilom alebo hocicim si pamata svoj text aj ked je face down, pretoze pravidla nerozoznavaju ci text je na karte napisany alebo ho vygeneroval spell/abilita. Je to proste text ako kazdy iny.

FiPo
2009.10.26 16:41
ja tam nikde nevidím, že by sa tamm spomínalo niečo o tom, že keď sa ten token otočí face-down tak si to zapamätá ... navyše sa tam hovorí iba o "values" (hodnoty) čím sa myslí mana cost, supertype etc

Mir
2009.10.27 09:03
Nemas pravdu. toto je ruling k Body double. 2/1/2007: If Body Double copies a Vesuvan Shapeshifter which then copies another creature and then is somehow turned face down, the Body Double is now a face-down Vesuvan Shapeshifter and may be turned face up via its Morph ability. v pripade kopirovania Vesuvana akoukolvek inou metodou (napr mnozenim sa sigila) to plati tiez. okrem toho sa tam jasne pise: The spell or ability that creates a token may define the values of any number of characteristics for the token. This becomes the token’s “text". The characteristic values defined this way are functionally equivalent to the characteristic values that are printed on a card; for example, they define the token’s copiable values.

ryu092
2009.10.27 10:11
tentokrat ma pravdu mir, mam mail od wizien/dci judge. zaradil som shapeshiftera prave kvoli tomu ze aj ked sa z neho spravi kopia ktora je nim - sakashima impostor, tak ma aj vesuvanove schopnosti vratane morf odmorf. naviac je tam v tomto pripade aj sigilova abilita takze sa sigil mnozi sam.

ryu092
2009.10.27 10:13
ps: vo vacsine pripadov sa mir mili a vacsinou je tazke ho presvedcit o opaku ale nejakym zazrakom ma tentokrat pravdu.

Mir
2009.10.27 11:26
Chodim na lepsie fora

FiPo
2009.10.27 14:19
Ospravedlňujem sa, mýlil som sa.

Mir
2009.10.27 14:38
žiaden problém. Dosť ma zaujíma skôr prečo ešte rulingy na oracli stále nefičia... Ved už to je vyše pol roka.