Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Master Transmuter
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Master Transmuter
Mana Cost:
Typ:
P/T:
Text:
Flavor Text:
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Donatello
2009.03.19 22:52
plati to, ze ho mozem tapnut a vzapati toho isteho vlozit z ruky do hry? napr. aby prezil pyroclasm?

Warlock
2009.03.19 22:53
ano

Jan Veselovsky
2009.03.19 23:03
pyroclasm neprezije ale zfizluje kuzla ktore ho cieluju jeho

LaCO2
2009.03.19 23:16
no... jedna z moznosti ako prezije pyroclasmu je ta, ze vymeni nejaky artifakt za Master of Etherium ak sa teda nemy/ilim... :wink:

Mir
2009.03.20 13:50
v rámci costu jeho ability si ho vrátiš na ruku, ale miesto neho môžeš ale nemusíš vyložiť iný artefakt. je tam May.

Mir
2009.03.20 13:51
(takže ak by aj niekto použil counterabilitu na to aby sa master nevrátil na ruku, tak už mu to nehelfne - vrátenie artefaktu je súčasť costu.)

LaCO2
2009.04.02 12:27
btw asi nemozem na ruku vratit artefakt a potom tam vratit ten isty, hm?

Marten
2009.04.02 14:32
Hej, to môžeš, bo keď sa tá abilita vyhodnocuje, tak už ho na ten ruke máš.

planeswalker
2009.04.02 14:47
a neni to tak ze si ciel vyberes pred zaplatenim manacostu?

Thomash
2009.04.02 14:58
ale ty nemusis vylozit nic, len mozes, bo je tam may, takze si ho vratis na ruku, a ked chces si ho mozes dat naspat..

Marten
2009.04.02 15:50
planeswalker: Ak by sa vyberal cieľ, tak hej, ale tu ten cieľ nevyberáš - treba presne čítať, ako to tam je napísané, no. Ono celkovo myslímže neexistuje ani žiadna karta, čo by cielila nejakú kartu na ruke.

LaCO2
2009.04.02 15:54
btw, ked je na tomto cukrik z mannequina a chcem si toto vratit na ruku, tak ho potom nesaknem, pretoze v tej abilite nieje "target"?

Marten
2009.04.02 17:29
Hej, aj preto.

Archangel
2009.05.23 16:12
a ked je v hre medling mag a zakazuje neaky artefakt mozem ja ten artefak dat do hry cez transmutera?...ja ho nekuzlim ale len davam do hry ak sa nemylim...

planeswalker
2009.05.23 18:44
je tu put it into play a nie play it whitout paying its mana cost takze mozes

Archangel
2009.05.29 16:17
situacia: na transmutera je zahrany Path - ide pouzit abilitu a chce vratit sam seba a vzapeti je zahrani druhy pat na neho. vracanie je sucast costu ze a ten druhy pat by uz nemal mat ciel ze?!... ako to je?

Zephyr
2009.05.29 16:31
ten druhy path naneho zahrany byt nemoze, lebo vratenie je sucast costu, ak sa nemylim.

Archangel
2009.05.29 16:36
vdaka to som aj vysvetloval pri hre ale viacery si uplatnili pravidlo stackovania a nemali pravdu...a mne preto musel zomret...

scrof
2009.05.29 16:37
sak stackovat sa stackuje ale efekty nie ceny

Archangel
2009.05.29 18:22
tak toto ma potesilo. to znamena ze ak je aktivny tak zabit ho je dost velky problem kedze ma taku dobru vlastnost. dakujem za radu este raz. len skoda prehratej hry :-(