Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Life from the Loam
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Life from the Loam
Mana Cost:2
Typ:Sorcery
P/T:
Text:Return up to three target land cards from your graveyard to your hand.Dredge 3 (If you would draw a card, instead you may put exactly three cards from the top of your library into your graveyard. If you do, return this card from your graveyard to your hand. Otherwise, draw a card.)
Flavor Text:
Ďalšie pravidlá:
    6/7/2013 Dredge lets you replace any card draw, not just the one during your draw step. 6/7/2013 Once you decide to replace a draw using a card's dredge ability, that card can't be removed from your graveyard "in response." (Replacement effects don't use the stack.) 6/7/2013 You can't use dredge unless you're going to draw a card and the card with dredge is already in your graveyard.
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
Thibir
2008.03.29 00:09
mam otazku ani nie tak k pravidlam ako skor k penalizacii za ich porusenie. hram Thirst for Knowledge, prvy draw replacnem dredgeom. zoberiem si life na ruku, potiahnem zvysne dve, ale zabudnem dat vrchne tri karty do hrobu. je to looking at extra cards? alebo drawing extra cards? alebo co? a co by som za to dostal na napriklad GP-cku?

Wampo
2008.03.29 10:48
Ak si to vsimnes hned a zavolas na seba rozhodcu tak by si mal dostat warning ak jasne povies ze to bolo nedopatrenim. Potom tie 2 karty plus jednu z vrchu kniznice by ti dali do hrobu a potiahol by si si dalsie 2 a vyhodnotil Thirst. Viem si ale predstavit ze by ti mohli dat aj nejaky game loss.

janco
2018.02.26 18:53
prosim vas mozem toto hrat aj ked nema karta ciel, teda v grave nemam ziadny land, ktory by som vratil? ide mi o to aby som mohol v dalsom kole vyuzit dredge.

Ondriq
2018.02.28 15:57
Mozes to spravit, "up to three" je hocijake mnozstvo od 0 do 3.

janco
2018.03.02 15:05
ok super dakujem