Zobraz inú kartu:
Nájdi kartu:    
Dread Return
Oficiálne Oracle pravidlá:
Oficiálne Oracle pravidlá:
Názov:Dread Return
Mana Cost:4
Typ:Sorcery
P/T:
Text:Return target creature card from your graveyard to the battlefield.Flashback-Sacrifice three creatures. (You may cast this card from your graveyard for its flashback cost. Then exile it.)
Flavor Text:Those who forget the horrors of the past are doomed to re-meet them.
 Späť na karty 
Diskusia k pravidlám:
wad
2007.07.18 13:33
Když chci zahrát Flashback a obětuju tři příšery, můžu je ještě před jejich obětováním obětovat ? (Př: Chci obětovat 3 příšery a než odejdou na hrob tak je ještě rotwurmem obětuju) splní se ten flashback nebo ne ??

MOJr
2007.07.18 13:38
Nie. Priseru nemozes sacrificnut do dvoch efektov naraz.

wad
2007.07.18 17:02
jj, v pohodě, myslel jsem si to ale nebyl sem si jistý

linx
2007.07.18 17:17
ono dovodej je taky, ze za kuzlo platis este predtym ako ide na stack a mozes na neho Ty alebo super "reagovat", to znamena, ze akonahle dostanes moznost robit nieco dalsie, tak uz tam tie priserky nie su a teda nimi uz nezaplatis za ine kuzlo ..

linx
2007.07.18 17:18
... "za ine kuzlo alebo abilitu", samozrejme .. btw "dovodej" = "dovod" .. pardon :-/

rit7
2007.07.26 09:50
mozem hrat flasback instantne?

RS
2007.07.26 11:31
ak povodny spell bol isntant tak ano, inak nie...

wad
2007.08.06 11:47
Takže Flashback Dread Returnu musí být hrán jako sorcery protože Dread Return je sorcery, chápu to správně?

snegg
2007.08.06 12:34
Ano, chapes to uplne spravne.

Šarkan
2015.06.10 14:19
Mozem vratit z hrobu aj jednu z tych co som sakol?

svmydlo
2015.06.10 15:31
Nie, lebo target vyberas pred tym ako platis cost (sac 3 creatures).